sezonul de alergie poate fi cel mai rău moment al anului pentru persoanele care suferă de sindromul picioarelor neliniștite (RLS), deoarece populare peste tejghea medicamente pot face simptomele mult mai rău.”pacienții cu sindromul picioarelor neliniștite au deja dificultăți de somn, deoarece simptomele lor tind să se înrăutățească noaptea sau în repaus, dar antihistaminicele sedative, cum ar fi Benadryl, pot intensifica simptomele”, a spus William Ondo, MD, neurolog Metodist din Houston, într-un comunicat.

RLS este considerată o tulburare neurologică și de somn, deoarece pacienții simt senzații inconfortabile și îndemnuri puternice de a-și mișca picioarele, care uneori pot fi dureroase și adesea perturbă somnul.

mulți oameni iau antihistaminice sedative și non-sedative pentru a ajuta la tratarea simptomelor alergiilor sezoniere, cum ar fi strănutul și nasul curgător.”nu înțelegem încă de ce antihistaminicele sedative agravează sindromul picioarelor neliniștite, dar știm că antihistaminicele non-sedative nu afectează simptomele la fel de mult, deoarece nu intră în creier la fel de ușor”, spune Ondo. „Este foarte frustrant pentru pacienții mei când o pastilă de dormit ca un antihistaminic sedativ nu îi ajută să doarmă, așa că îi sfătuiesc să caute alte opțiuni de ameliorare a alergiilor, cum ar fi spray-urile nazale și decongestionantele.”

Ondo adaugă că unii oameni care cred că sunt alergici la Benadryl sau la alte antihistaminice sedative, deoarece îi face să se simtă hiper, pot avea RLS nediagnosticate și recomandă să se consulte cu un neurolog.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.