Kredit: Helen Maybanks

Krásné – Carole King Musical vypráví dojemný a zároveň inspirující příběh o legendární zpěvák-skladatel, jehož hudba byla soundtrack k životy několika generací. Časová osa sahá od jejího velkého zlomu v hudebním průmyslu, ve věku 16, na konci 50. let, až po nahrávání jejího nadčasového klasického alba Tapestry v roce 1971. Příběh mapuje její občas bouřlivé manželství s textařem Gerrym Goffinem.

muzikály Jukebox jsou často hitem publika, a tak krásná je dokazování. V současné době dostává nadšené přijetí v Churchill Theatre v Bromley – jeho současná zastávka na britském turné. Kde toto jeden vyčnívá z rušné oblasti je, že hudební čísla jsou relevantní k pozemku, dává nahlédnout do Král je emocionální stav, a vrstvení známých písní s genesis příběh a další vrstva významu (hlavně Na Střeše).

Daisy Wood-Davisová je úžasně dobrá jako Carole Kingová. Nejen, že má úžasný hlas, ale žije postavu a přivádí ji k životu na jevišti. Cesta z čerstvých tváří, záměr šestnáct rok starý na to zralá žena a matka dvou potýkají s obrovskou profesní úspěch, ale osobní problémy je výzva pro každého herce. Ale Wood-Davis určuje momenty přechodu na tomto oblouku s úžasnou dovedností. V době, kdy ji uslyšíte hrát (cítíte se jako) přirozená Žena, jste tak emocionálně uchváceni, že výsledek je elektrizující.

Krásná Carole King Příběh

Kredit: Helen Maybanks

Dřevo-Davis je součástí vynikající ansámbl. Adam Gillian zapůsobí jako Gerry Goffin, její psací partner a manžel, zachycující podstatu někoho příliš idealistického a nakonec sebezničujícího. Přesto autoři moudře vyhnout umožňující Krásné, aby se stal forenzní studie neúspěšné manželství, nebo do bažiny publikum s domácí detaily. Namísto, příběh je posetý postavami poskytujícími komickou úlevu. Laura Baldwin a Cameron Sharp se navzájem jiskří jako přátelé a současníci Barry Mann a Cynthia Weil. Oba udržují diváky bavit prostřednictvím Mannovy roztomilé hypochondrie a Weilova rychlého a často kyselého vtipu. Oliver Boot si zaslouží zmínku také za svou roli producenta Donnie Kirshnera, který vyhrává více než jeho podíl na smíchu.

Krásná Carole King Příběh

Kredit: Helen Maybanks

Krásná je pořad pro ty, kteří milují, nebo žili přes hudbu z 1960 a na počátku 70.let. Je to oslava zvuků a kultury zlatého věku. Hit za hitem oživují flitrovaní zpěváci z početného souboru. Většina z nich jsou skladby, které se staly velmi úspěšnými pro další umělce, včetně spravedlivých bratrů, Drifters a Shirelles. Možná znáte některé písně prostřednictvím jiných interpretací, jako je Loco-Motion – raný hit pro Antipodean pop princess Kylie Minogue – a Chains, covered by The Beatles. Kombinace výstupu dvou písničkářských párů je tahem čistého génia ze strany spisovatele-zanechává krásné hluboké studny písní, které definovaly éru, ze které si můžete vybrat.

krásné je vše, co by měl být jukeboxový muzikál. Nabízí nesmírně zábavný večer a skutečnou divadelní událost. Tato inscenace je úhledná a nechybí ani poznámka. Lístky se rychle vyprodávají, tak si je vem, dokud můžeš.

Cast: Daisy Dřevo-Davis, Adam Gillian, Laura Baldwin, Cameron Ostré, Susie Fenwick, Oliver Boot Režie: Marc Bruni Spisovatel: Douglas McGrath Divadlo: Churchill Theatre Bromley doba Chodu: 150 min Termín: 11. ledna 2020 – 18. ledna 2020 Rezervujte nyní